Gå til sideinnhold
Heim / Betaling og konto / BankID / BankID på mobil

BankID på mobil

1. september 2024 blei BankID på mobil lagt ned, denne er erstatta av BankID-app.

Gradvis utfasing

Utfasinga vil starte frå og med 1. september 2022. Du vil likevel kunne nytte BankID på mobil ei tid framover, men etter 1. september vil du ikkje lengre kunne bestille eller fornye din BankID på Mobil dersom du

  • mistar mobilen eller får nytt telefonabonnement
  • endrar namnet ditt i Folkeregisteret
  • av ulike årsaker får din BankID på Mobil sperra

Utfasing av BankID på Mobil skal skje gradvis for å gje brukarane så god overgang som mogleg. Det er ikkje satt ein endeleg dato for når BankID på mobil sluttar å fungere.

Her kan du lese meir om kvifor BankID på mobil blir erstatta med BankID-app.

Alle BankID-brukarar kan laste ned BankID-app som mobilt alternativ til kodebrikke i staden for BankID på mobil.

Ofte stilte spørsmål og svar

Korleis får eg BankID på mobil

Frå 1. september 2022 er det ikkje lengre mogleg å bestille/fornye din BankID på Mobil.

Som alternativ kan du nytte kodebrikka di eller ta i bruk BankID-appen. Les meir om BankID-appen her.

Lurar du på om du har ein aktiv BankID på Mobil-avtale? Gå til nettbanken, trykk på meny og vel BankID/BankID på Mobil. Her vil du sjå om du har aktive avtalar for BankID eller BankID på Mobil.

Kan eg kaste kodebrikka når eg har BankID-app?

Nei, i enkelte tilfeller kan du få bruk for kodebrikka, så ta godt vare på den!

Skal du til dømes laste ned BankID-appen på ein ny telefon, må du ofte også logge inn med BankID og kodebrikke for å aktivere appen på nytt. Du treng kodebrikka også for å logge inn i nettbanken utan BankID.

Du finn meir informasjon og fleire ofte stilte spørsmål om BankID her.

Me ynskjer di tilbakemelding!