Gå til sideinnhold
Heim / Legitimasjon

Legitimasjon

Med oppdatert informasjon er du betre beskytta mot ID-tjuveri, svindelforsøk og andre former for økonomisk kriminalitet.

Norske myndigheiter har bedt alle norske bankar om å sørge for at kundeinformasjon og legitimasjon er oppdatert.

Legitimasjon

Har du fått SMS, e-post eller ei melding i nettbanken om å legitimere deg?

  • Kom innom oss i banken med gyldig legitimasjon, fortrinnsvis pass.
  • Dersom du har lang avstand til våre kontor kan du kontakte oss slik at me kan bestille ei PUM-sending til deg frå Posten, der du kan legitimere deg på næraste postkontor eller post i butikk.

Oppdatering av kundeinformasjon

Har du fått sms, e-post eller ei melding i nettbanken om å oppdatere kundeinformasjon?

  • Klikk her for å logge deg inn i nettbanken og svare på spørsmål om kundeforholdet ditt.
  • Har du ikkje nettbank, ta kontakt på telefon 57 68 27 00.
Magnhild Feten

Treng du hjelp med legitimasjon?

Me ynskjer di tilbakemelding!