Gå til sideinnhold

Legitimasjon

Med oppdatert informasjon er du betre beskytta mot ID-tjuveri, svindelforsøk og andre former for økonomisk kriminalitet.

Norske myndigheiter har bedt alle norske bankar om å sørge for at kundeinformasjon og legitimasjon er oppdatert.

Legitimasjon

Har du fått sms, e-post eller ei melding i nettbanken om å legitimera deg?

  • Kom innom oss i banken med gyldig legitimasjon, fortrinnsvis pass.
  • Dersom du har lang avstand til våre kontor, ta bilde av passet ditt og send til oss via nettbanken. Har du ikkje nettbank kan du ta ein kopi av passet ditt og senda til postadressa vår; Luster Sparebank, Øyagata 2, 6868 Gaupne. Når kopien er motteken vil me kontakte deg.

Oppdatering av kundeinformasjon

Har du fått sms, e-post eller ei melding i nettbanken om å oppdatere kundeinformasjon?

  • Klikk her for å logge deg inn i nettbanken og svare på spørsmål om kundeforholdet ditt.
  • Har du ikkje nettbank så ver venleg å ta kontakt på telefon 57 68 27 00.

Meir informasjon om legitimering

Jan Magne

Treng du hjelp med legitimasjon?