Legitimasjon
Med oppdatert informasjon er du betre beskytta mot ID-tjuveri, svindelforsøk og andre former for økonomisk kriminalitet.
Norske myndigheiter har bedt alle norske bankar om å sørge for at kundeinformasjon og legitimasjon er oppdatert.
Legitimasjon
Har du fått SMS, e-post eller ei melding i nettbanken om å legitimere deg?
- Kom innom oss i banken med gyldig legitimasjon, fortrinnsvis pass.
- Dersom du har lang avstand til våre kontor kan du kontakte oss slik at me kan bestille ei PUM-sending til deg frå Posten, der du kan legitimere deg på næraste postkontor eller post i butikk.
Oppdatering av kundeinformasjon
Har du fått sms, e-post eller ei melding i nettbanken om å oppdatere kundeinformasjon?
- Klikk her for å logge deg inn i nettbanken og svare på spørsmål om kundeforholdet ditt.
- Har du ikkje nettbank, ta kontakt på telefon 57 68 27 00.