Gå til sideinnhold

Gode råd for å unngå å bli svindla

Høgtid og feriar er høgsesong for svindlarar. Me oppmodar alle kundar til å vere ekstra påpasselege mot forsøk på svindel.

Råd for å unngå å bli svindla

  • Aldri oppgi BankID-kodar, kort og kontoinformasjon eller passord til nokon.
  • Banken vil heller aldri be deg oppgje slike opplysningar. Er du i tvil om det er banken som ringjer deg, sender e-post eller sms? Ta kontakt med oss før du gjer noko.
  • Ikkje still kontoen din til disposisjon for overføringar frå ukjende. Det kan vere straffbart.
  • Mistenker du at ein e-post eller sms er eit svindelforsøk? Ikkje svar eller klikk på lenker, slett!
  • Sørg for å bytte passord på e-post, sosiale medier og andre kontoar jamnleg. Unngå å ha same passord fleire stedar. Aktiver tofaktorautentisering der dette er mogleg.
  • Svindel via sosiale medier aukar. Dei lokkar med kjærligleik eller store gevinstar i investeringsmarknaden. Ikkje lat deg lure.
  • Vèr obs ved netthandel og forsikre deg om at nettsida er trygg å handle på.