Gode råd for å unngå å bli svindla
Svindlarane blir stadig meir kreative. Me oppmodar alle kundar til å vere ekstra påpasselege mot forsøk på svindel.
Råd for å unngå å bli svindla
- Aldri oppgje BankID-passord, kodar frå kodebrikka eller kort- og kontoinformasjon til nokon!
- Banken eller andre seriøse aktørar vil aldri be deg oppgje slike opplysningar. Er du i tvil om det er banken som ringjer deg, sender e-post eller sms? Ta kontakt med oss før du gjer noko.
- Ikkje still kontoen din til disposisjon for overføringar frå ukjende. Det kan vere straffbart.
- Mistenker du at ein e-post eller sms er eit svindelforsøk? Ikkje svar eller klikk på lenker – slett!
- Sørg for å byte passord på e-post, sosiale medier og andre kontoar jamnleg. Unngå å ha same passord fleire stader. Aktiver tofaktorautentisering der dette er mogleg.
- Svindel via sosiale medier aukar. Dei lokkar med kjærleik eller store gevinstar i investeringsmarknaden. Ikkje lat deg lure!
- Vèr obs ved netthandel og forsikre deg om at nettsida er trygg å handle på.