Betaling utland
Det er enkelt og mest rimeleg å gjennomføre ei betaling til utlandet i Nettbedrift eller i Nettbanken din.
Betaling til utlandet
For at du skal kunne gjere ein betaling til utlandet treng du desse opplysningane:
- Fullstendig namn og adresse til mottakar
- Mottakarbanken sin SWIFT-/BIC-kode
- IBAN-kontonummer og banksamband til mottakar.
IBAN/Kontonummer finn du som regel på fakturaen, saman med andre betalingsopplysningar. Dersom du ikkje har desse opplysningane, må du kontakta mottakar eller mottakaren sin bank for å få tak i desse.
Finn du ikkje alternativet for betaling til utland i din nettbank, må du kontakte banken for å få tilgang.
Les meir om betaling til eller frå utlandet her
IBAN-kalkulator
Treng du hjelp med betaling til eller frå utlandet?
Ofte stilte spørsmål
Kva er IBAN, og korleis finn eg mitt IBAN-kontonummer?
IBAN står for International Bank Account Number, og er ein internasjonal standard for bankkontonummer. Innanfor for EU og EØS-området må IBAN brukast ved betaling til og frå utlandet.
Ved hjelp av IBAN-kalkulator kan du finna IBAN-kontonummeret til aktuell konto.
IBAN-kontonummer finn du også på kontoutskrifta di.
Kor lang tid tek det før mottakaren får pengane?
Ordinære betalingar innanfor EU / EØS-området tek normalt frå 2 til 4 bankdagar. Ordinære betalingar til resten av verda tek normalt frå 2 til 8 bankdagar.
Hastebetaling innanfor EU / EØS-området tek normalt frå 0 til 2 bankdagar. Hastebetaling til resten av verda tek normalt frå 2 til 8 bankdagar.
Til enkelte land kan det ta inntil 15 dagar eller meir før betalinga er framme.
Ta kontakt med oss dersom du har spørsmål om betaling til utlandet.